Saturday, January 6, 2024

HOMESTAY I-CITY I-SOHO SHAH ALAM,SELANGOR

๐Ÿ HOMESTAY I-CITY I-SOHO SHAH ALAM SELANGOR ๐Ÿ 

 i-City i-Soho merupakan sebuah apartment  dengan dua buah bilik tidur yang dapat memberikan keselesaan optimum untuk 6 orang penginap. Ia juga merupakan penginapan sementara bagi keluarga yang ingin bercuti. Homestay jenis apartment ini dihias dengan gaya simple dan modern. Untuk mengetahui maklumat lebih lanjut berkenaan homestay boleh menghubungi ๐Ÿ“ฑ JEFF  - 0177099633



Yang menarik dan istimewa tentang i-City i-Soho ini ialah terdapatnya laluan terus ke i-City. Sebuah jambatan yang menghubungkan i-Soho dengan i-City terbina untuk memudahkan semua yang menginap di i-Soho untuk ke i-City.



Dari homestay ini, anda dapat menyaksikan pemandangan sekitar taman tema i-City Park yang penuh dengan cahaya warna-warni pada waktu malam. 




Antara kemudahan penting yang tersedia di homestay ini adalah seperti mesin basuh, wifi percuma ๐Ÿ“ถdan dapur memasak๐Ÿณ. Bercadang untuk masak sendiri?๐Ÿ๐Ÿด๐Ÿณ Inilah salah satu homestay yang boleh anda pertimbangkan.





 Sebagai penginap apartment ini, anda boleh menggunakan pelbagai fasiliti menarik yang ada seperti;- 

๐ŸŠkolam renang (termasuk kolam renang kanak-kanak), 

๐Ÿดkemudahan bbq ,

๐Ÿƒgimnasium ,

 ๐Ÿš˜ Tempat meletak kereta turut tersedia. 


๐ŸšซPERATURAN HOMESTAY ICITY ISOHO ๐Ÿšซ

๐Ÿ“ŒTetamu adalah terdiri daripada kaum keluarga yang mempunyai hubungan mahram atau kumpulan rakan yang sama jantina. Pasangan yang bukan mahram tidak dibenarkan sama sekali. Penyewa Muslim sahaja.

๐Ÿ“ŒWaktu Check-in 2:00 petang dan Waktu Check-out 12:00 tengahari. Sila patuhi masa check in/check out yang betul. Sila SMS/WhatsApp saya setengah jam sebelum check in/check out. Sekiranya tiada pelanggan baru yang ingin check-in pada hari itu, masa check-out boleh dilanjutkan dengan kadar RM10/jam atau dengan persetujuan budi bicara. (Dengan syarat tiada customer pada hari berkenaan).

๐Ÿ“ŒSebagai tanda "pegang janji", kami memerlukan deposit RM100 untuk "block date" khusus untuk pengunjung yang benar-benar ingin membuat tempahan. (Deposit tidak akan dipulangkan sekiranya pengunjung membatalkan tempahan).

๐Ÿ“Œ"Bayaran Penuh" mesti dibuat semasa check-in. (Semasa kunci diberi๐Ÿ”

๐Ÿ“ŒTetamu hendaklah mengisi BORANG PENGINAPAN HOMESTAY terlebih dahulu sebelum check in.

๐Ÿ“ŒSemua peralatan yang disediakan didalam homestay ini boleh digunakan oleh penyewa. Peralatan tersebut hendaklah digunakan dengan secara berhemat dan cermat. Jika terdapat kerosakan sebelum digunakan, sila laporkan kepada pemilik homestay dengan kadar segera.

๐Ÿ“ŒTidak dibenarkan mengalihkan kedudukan peralatan didalam homestay ini. Jika penyewa mengalihkan kedudukan peralatan tersebut, penyewa hendaklah meletakkan kembali peralatan tersebut kepada kedudukan asal sebelum check out dari homestay ini.

๐Ÿ“ŒMaaf. ๐Ÿˆ๐ŸฆฎHaiwan peliharaan (pets) tidak dibenarkan dibawa masuk samasekali.

๐Ÿ“ŒMakanan dan minuman halal sahaja yang dibenarkan dibawa masuk kerumah penginapan. MINUMAN KERAS/ALKOHOL TIDAK DIBENARKAN.

๐Ÿ“ŒBahan-bahan yang salah dari segi undang-undang dan dilarang oleh Pihak Berkuasa seperti bahan letupan, bom, peluru, dadah, ganja, syabu dan lain-lain tidak dibenarkan sama sekali.


๐ŸŒ™๐ŸŒ˜ PEMANDANGAN WAKTU SIANG DAN MALAM
 HOMESTAY ICITY ISOHO SHAH ALAM SELANGOR๐ŸŒป๐ŸŒž



                                                                              
                                                   

Pemandangan pada waktu siang ๐ŸŒž


    

Pemandangan pada waktu malam ๐ŸŒ’



TERIMA KASIH KERANA MEMILIH HOMESTAY ICITY ISOHO SEBAGAI PENGINAPAN PERCUTIAN ANDA.

No comments:

Post a Comment

HOMESTAY I-CITY I-SOHO SHAH ALAM,SELANGOR

๐Ÿ  HOMESTAY I-CITY I-SOHO SHAH ALAM SELANGOR ๐Ÿ    i-City i-Soho merupakan sebuah apartment  dengan dua buah bilik tidur yang dapat memberi...